بیانیه سه پادشاهی درباره سرقت ادبی EXO Lay’s "Lit" صادر شد و موسیقی ویدیوی Young Lex را حذف کرد 

پس از اینکه طرفداران EXO‘s Lay به شباهت های بسیار زیادی بین موزیک ویدیوی "Lit" و موسیقی ویدیویی که اخیراً توسط خواننده رپ اندونزیایی Young Lex منتشر شده است ، پی بردند ، شرکت پشت این ویدیو بیانیه ای صادر کرد.

Young Lex خواننده 28 ساله  اندونزیایی است که 3.37 میلیون دنبال کننده در YouTube دارد ، اخیراً آهنگ و موسیقی ویدیویی را با عنوان "Raja Terakhir (آخرین پادشاه)" منتشر کرد. این آهنگ برای تبلیغ Three Kingdoms: Hero Legendaris ، یک بازی استراتژی موبایل جدید اندونزی ایجاد شده است.

با این حال ، چند ساعت پس از انتشار موزیک ویدئو ، طرفداران K-Pop متوجه شدند که به نظر می رسد موزیک ویدئوی "Raja Terakhir (آخرین پادشاه)" بسیار به موزیک ویدیو "Lit" شباهت دارد 

به محض اینکه هواداران Lay از شباهت ها مطلع شدند ، آنها در شبکه های اجتماعی با هم جمع شدند و خواستار آن شدند که Young Lex موزیک ویدیو را حذف کند و از Lay عذرخواهی کند. 

در مورد اختلافات ناشی از موزیک ویدیوی"Raja Terakhir (آخرین پادشاه)" ، به عنوان کاربر آهنگ ، ما روند تأیید مطالبی را که باید قبل از استفاده از موزیک ویدیو انجام می شد

آنها با پذیرفتن تقصیر کامل برای این حادثه ، آنها توضیح دادند که این شرکت تیم مسئول محتوا را اخراج کرده است. آنها از Lay ، تیم او و کسانی که در پشت موزیک ویدیوی "Lit" قرار داشتند عذرخواهی کردند.

((((تقصیر ماست ما یک بررسی داخلی درباره این حادثه انجام داده و تیم مربوطه را که مسئول نظارت بر محتوا است ، اخراج کرده ایم. برای این ، ما از آقای ژانگ ییشینگ و تیم او و صاحب حق چاپ و تهیه کننده موزیک ویدئو عذرخواهی عمیق می کنیم. امیدوارم درک شما را بدست آورم.))

دو صحنه شبیه به هم در دو موزیک ویدیو 

 

 

 

 

چهره Young Lex

 

نظرتون چیه؟

به نظرتون کپی شده بوده یا اتفاقی موزیک ویدیو اخرین پادشاه شبیه Lit موزیک ویدیو شده؟

یعنی واقعا کپی بوده؟