از زمان جنجال چهار ماه پیش که اتهاماتی در مورد زندگی شخصی وی مطرح شد ، چانیول EXO احساسات خود را در اولین نامه خود به طرفداران EXO-L ابراز کرده است.
در 24 فوریه ، چانیول یک پست در انجمن طرفداران EXO به اشتراک گذاشت. وی اشاره به دریافت نامه هایی از طرفداران در روز تولد 27 نوامبر خود دارد و همچنین نهمین سالگرد روزی که به عنوان عضوی از EXO ، که در 23 فوریه 2012 بود ، به او تبریک گفته می شود.


نامه وی به شرح زیر است:

سلام. این چانیول است.
مدتی است که برای اولین بار با EXO-L می نویسم.
اول از همه ، می خواستم بگویم که از نگرانی EXO-L که مدتها منتظر مانده اند متاسفم.
من واقعاً متاسف شدم که نتوانستم آن را به صورت کتبی بیان کنم و در آن مدت خیلی درباره EXO-L فکر کردم. من نگران بودم و بسیار فکر کردم که چگونه می توانم احساسات خود را به EXO-L با کلمات بیان کنم.
من از پست ها و نامه های پشتیبانی شما در روز تولدم برای من بسیار سپاسگزارم. با خواندن هرکدام از آنها بیشتر متاسف و سپاسگزار شدم.
من خیلی فکر کردم که چگونه می توانم از قلبهای گرانبهای EXO-L محافظت کنم و چگونه می توانم آن را برای شما جبران کنم ، و در مورد اینکه چرا نگرانی شما را دوباره ایجاد نمی کنم تأمل کردم.
همچنین ، من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا روشن کنم که شما اشتباه نکردید که به من ایمان آورده اید. یک روز بعد است ، اما من یک بار دیگر صمیمانه از همه کسانی که همیشه اولین شروع من را به یاد می آورند تشکر می کنم .. و حالا که زمان گذشته است ، نهمین سالگرد تولدم را تبریک گفتم.
من همچنین شروع خود را ، نه سال پیش ، به یاد می آورم و هرگز فراموش نخواهم کرد. ذهنیت خودم را از آن زمان فراموش نمی کنم
من قطعا از تمام عشق سخاوتمندانه ای که برایم فرستادی محافظت خواهم کرد. EXO-L ، لطفا همیشه سالم باشید.