💜اپدیت‌های اکسو در Lysn 💜

🎉🌲برای تبریک سال نو 🌲🎉

🚶🏻‍♂️برای دیدن عکس‌ها به ادامه مطلب برید🚶🏻‍♂️

هر ۹ نفرشون تبریک گفتن 😭

معنی نوشته عکس suho :

 سال نو مبارک EXO-L دلم براتون تنگ شده من برای شما بهترین ها را در سال 2021 آرزو می کنم ، ما یک نفر هستیم. عشق ما اگر حتی انتظار هم داشته باشد باز هم شاد است ، این عشق است ...

 


 

معنی نوشته عکس XIUMIN‌:

سال نو مبارک و بیایید با هم یک سال عالی داشته باشیم! لطفا با من همراه باشید

 


 

معنی نوشته عکس Lay :

سال نو مبارک! بهترین آرزوها رو برای شما در سال جدیددارم. امیدوارم همیشه سالم بمانید! دوستتون دارم

 


 

معنی نوشته عکس BAEKHYUN :

اری ~ بیایید امسال خیلی خوشحال همدیگر را دوست داشته باشیم

 


 

معنی نوشته عکس Chen :

امیدوارم سال 2021 برای شما با شادی بزرگ و کوچک پر شود.

 


 

معنی نوشته عکس CHANYEOL:

من همیشه دعا می کنم که سال 2021 برای شما سالی سالم و شاد باشد.

 


 

معنی نوشته عکس D.O. :

 سال نو مبارک و امیدوارم سال 2021 سال خوبی باشد. لطفا منتظر امسال هم باشید! همیشه سالم و شاد باشید. از طرف D.O.

 


 

معنی نوشته عکس KAI :

EXO-L همیشه خوشحال باشید سال نو مبارک

 


 

معنی نوشته عکس SEHUN:

EXO-L سال نو مبارک! من هم سال نو مبارک رو تبریک میگم! مریض نشید!